23 Dec 2024
OV-chipkaart koppeling

Koppelen van OV-chipkaart niet langer mogelijk

Vanaf 1 januari 2025 is het niet langer mogelijk om een nieuwe OV-chipkaart te koppelen aan je Gepast Parkeren account of een ontkoppelde OV-chipkaart opnieuw te koppelen. OV-chipkaarten die nu al gekoppeld zijn aan je Gepast Parkeren account, kun je uiteraard wel gewoon blijven gebruiken om te parkeren.

Heb je als Stadsparkeerder een nieuwe of extra pas nodig, dan kun je een (extra) [Gepast Parkeren pas aanvragen ](/algemeen/vragen/Gepast Parkerenpas/Hoe-vraag-ik-een-2e-extra-parkeerpas-aan)via 'Mijn parkeerpassen' in je account. Je ontvangt dan van ons een algemene Gepast Parkeren pas.

Mocht je hier nog vragen over hebben, neem dan contact op met de Gepast Parkeren helpdesk via:

  • Chatfunctie op de website (tijdens kantooruren)
  • Via het contactformulier op de website, of via e-mail ([email protected])
  • Via de telefonische helpdesk (0900-1234546)